Najczęściej zadawane pytania

1. Kiedy otrzymam zakupiony bilet?

Zakupiony bilet zostanie wysłany na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail niezwłocznie po dokonaniu płatności.

2. Dlaczego nie otrzymałam/em biletu pomimo dokonania płatności?

Jeżeli transakcja przebiegła prawidłowo, a mimo to nie otrzymali Państwo biletu, prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie folderu SPAM (zdarza się, że niektóre serwery pocztowe przenoszą wiadomości wysyłane automatycznie do folderu ze spamem).

 

Główne przyczyny przez które mogli Państwo nie otrzymać wiadomości z biletem/ami:

a. podanie błędnego adresu e-mail w formularzu zamówienia

Jeżeli w trakcie zamówienia podali Państwo błędy adres e-mail prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 22 829 66 95, 22 829 66 35, 600 904 002 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00, z wyłączeniem świąt) lub pod adresem bilety@muratorexpo.pl


b. problemy techniczne w trakcie wykonywania transakcji (przerwane połączenie z internetem lub zbyt szybkie zamknięcie przeglądarki)

Aby transakcja przebiegła prawidłowo musi zostać wykonana w jednej sesji. Po dokonaniu płatności należy wrócić na stronę www.twojbilet24.pl i zaczekać na pojawienie komunikatu informującego o pomyślnym zakończeniu transakcji.

Jeżeli wystąpią trudności w trakcie wykonywania transakcji i:
- kwota zamówienia nie została pobrana z Państwa konta, prosimy o ponowne złożenie zamówienia
- kwota została pobrana z konta – bilety mogą do Państwa zostać przesłane z opóźnieniem (ze względu na konieczność osobistej autoryzacji administratora serwisu www.twojbilet24.pl). Aby przyspieszyć ten proces prosimy o kontakt pod numerem 22 829 66 95, 22 829 66 35, 600 904 002 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00, z wyłączeniem świąt)

Jeżeli nie zaszła żadna z wymienionych wyżej okoliczność, a mimo to nie otrzymali Państwo biletu, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 22 829 66 95, 22 829 66 35, 600 904 002 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00, z wyłączeniem świąt) lub pod adresem bilety@muratorexpo.pl

 

3. W jakiej formie otrzymam bilet i co należy z nim zrobić?

Bilet ma postać pliku PDF i jest wysyłany jako załącznik. Należy go wydrukować na białym papierze w formacie A4, tak aby kody zabezpieczające mogły zostać prawidłowo odczytane przez skaner oraz okazać oraz w punkcie kontroli biletów na targach.

4. Czy bilety można kupić także w kasach biletowych?

Tak, bilety można również kupić w kasach biletowych na terenie targów (w dniach i godzinach otwarcia targów)

5. Kupiłam/em bilet w trakcie trwania targów, w jaki sposób mogę zgłosić problem z biletem elektronicznym?

Na każdych tragach funkcjonuje punkt obsługi biletów elektronicznych czynny w dniach i godzinach ich trwania. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek problemy lub pytania mogą się Państwo skontaktować z nami osobiście lub telefonicznie pod numerem 600 904 002.